Szanowni Klienci, informujemy że w poniedziałek 15.04.2024 r. infolinia będzie nieczynna. Zamówienia w tym dniu będa realizowane bez przeszkód. Przepraszamy za utrudnienia, zespół Luxifer.pl

Sprzedaż hurtowa i współpraca

Nazywamy się Luxifer sp. z o.o., zajmujemy się sprzedażą detaliczną i hurtową produktów oraz komponentów do produkcji opraw oświetleniowych na mniejszą skalę. Dziękujemy za zainteresowanie współpracą B2B. W tym artykule przedstawiamy informacje i odpowiedzi na najczęstsze pytania naszych obecnych lub przyszłych partnerów biznesowych.

Jak zacząć, jeśli chcę nawiązać współpracę hurtową?

Zarejestruj się jako klient hurtowy w naszym sklepie internetowym: https://www.luxifer.pl/rejestracja/ Po rejestracji następuje proces autoryzacji, w ramach którego następuje weryfikacja zgłoszenia. Ta czynność trwa bardzo krótko, w dni robocze  zajmuje kilka minut. O całym procesie autoryzacji będziesz informowany za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanych na wcześniej zarejestrowany adres poczty elektronicznej. Po zakończeniu rejestracji można zalogować się po raz pierwszy i dokonać zakupu z rabatem hurtowym. Przed złożeniem pierwszego zamówienia należy podać dane firmy (NIP, REGON, nazwę i adres firmy itd.)

Czy każdy może nawiązać współpracę hurtową i otrzymać rabat hurtowy?

Współpraca hurtowa skierowana jest głównie do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą związaną z produkcją, montażem i sprzedażą oświetlenia. Mogą to być jednak również projektanci i architekci. Dla klienta detalicznego ceny w sklepie internetowym są cenami końcowymi. Są one ustalane tak, aby były atrakcyjne, a jednocześnie umożliwiały naszej firmie zapewnienie dobrych doświadczeń zakupowych i obsługi posprzedażowej.

Czy istnieje jednolity cennik hurtowy i poziomy cen?

Cennik hurtowy dostępny jest na życzenie. Niemniej jednak aktualne ceny można poznać także od razu w sklepie internetowym, gdzie są one regularnie aktualizowane. Wysokość rabatu hurtowego jest uzależniona od wartości całkowitej zamówienia składanego w naszym sklepie internetowym. Proces udzielania rabatu hurtowego jest w pełni zautomatyzowany. Poniżej wyjaśniamy, jak działa ten system.

Najpierw przejdźmy do korzyści płynących z automatycznego systemu rabatowego:

  • Partnerzy handlowi B2B mają możliwość automatycznego otrzymania rabatu w wysokości do 20% w zależności od wartości zamówienia.
  • Rabaty hurtowe działają na tych samych zasadach dla wszystkich naszych partnerów handlowych.

Teraz przybliżymy podstawowe pojęcia i zasady systemu rabatowego:

  • Wielkość zamówienia jest obliczana na podstawie całkowitej ceny towarów (bez VAT) przed rabatem. Koszty wysyłki i płatności nie są wliczane do całkowitej wielkości zamówienia.
  • Rabaty hurtowe dotyczą wyłącznie towarów. Nie są nimi objęte usługi i wysyłka.

A jak to wygląda w praktyce?

  1. Pierwszy poziom – 10% rabatu. Podstawowy rabat, który otrzymujesz po rejestracji jako klient hurtowy. Obowiązuje dla zamówień o łącznej wartości do 2800 zł bez VAT.

    Jak tylko całkowita wartość zamówienia przekroczy 2800 zł bez VAT, system rabatowy automatycznie przeniesie Cię na:

  2. Drugi poziom – 15% rabatu. Obowiązuje dla zamówień o łącznej wartości od 2800 zł bez VAT do 5600 zł bez VAT.

    Jak tylko całkowita wartość zamówienia przekroczy 5600 zł bez VAT, system rabatowy automatycznie przeniesie Cię na:

  3. Trzeci poziom – 20% rabatu. Obowiązuje dla zamówień o łącznej wartości od 5600 zł bez VAT

 

Wysokość rabatu B2B zależy także od konkretnego dostawcy i asortymentu - oto kilka przykładów:

Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

Nie obowiązuje. Wierzymy, że współpraca nie opiera się na wielkości konkretnego zamówienia.

Jakie warunki płatności oferujecie?

Oferujemy następujące sposoby płatności:

  • Płatność przelewem na podstawie faktury zaliczkowej – faktura zaliczkowa zostanie wysłana przez system sklepu internetowego po złożeniu zamówienia. Towar jest wysyłany po opłaceniu faktury zaliczkowej
  • Płatność internetowa kartą płatniczą lub internetowym przelewem bankowym – za pośrednictwem bramki płatniczej GoPay

Jaki jest koszt dostawy?

System oblicza cenę wysyłki na podstawie wagi i długości zamówionego towaru. Jesteśmy jednym z niewielu dostawców, którzy mogą nadać przesyłkę lub tubę o długości 3 m. Jeśli zamówienie obejmuje 3-metrowe aluminiowe profile LED, transport jest zawsze realizowany przez firmę DPD. Więcej informacji na temat transportu można znaleźć w osobnym artykule.

Jak działają reklamacje i gwarancja na zakupione towary?

Należy postępować zgodnie z przedstawionymi instrukcjami. W ten sposób znacznie przyspieszysz proces zwrotu lub reklamacji towarów. Zwracane towary sprawdzamy, testujemy i w razie potrzeby wymieniamy na nowe. Jeśli pierwotnie zakupiony produkt nie jest dostępny, zaoferujemy rozwiązanie zastępcze lub fakturę korygującą. Nasza gwarancja jest ważna od momentu sprzedaży produktu klientowi. Dla klientów posiadających NIP gwarancja wynosi 12 miesięcy.

Jaki jest termin dostawy, jeśli w magazynie nie ma wystarczającej liczby produktów?

Jeśli chodzi o czas dostępności produktów, zapewniamy aktualne informacje. Wyjaśnienia dotyczące statusów dostępności znajdują się poniżej:

  • W magazynie - produkt jest dostępny w magazynie, wysyłamy go w najbliższym możliwym terminie (2-3 dni)
  • W magazynie do 3 dni - produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym = bardzo krótki czas sprowadzenia (do 3 dni) i następnie wysyłka
  • W magazynie do 10 dni - produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym = czas sprowadzenia (do 10 dni) i następnie wysyłka
  • Spodziewana dostawa do 14 dni - już zamówiliśmy produkt i jest w drodze do naszego magazynu
  • Na zamówienie (14 dni) - produkt nie jest dostępny w magazynie, jednak spodziewamy się, że będzie dostępny wkrótce, w ciągu 20 dni. Produkt można zamówić
  • Na zamówienie (40+ dni) - produkt nie jest dostępny w magazynie, spodziewamy się, że będzie dostępny w ciągu 40 dni. Produkt można zamówić

Czy mogę zwrócić nieprawidłowo zakupiony towar?

Oferujemy dwie opcje zwrotu towarów klientom B2B posiadającym NIP:

  • zwrot towaru z opłatą manipulacyjną w wysokości 10% - opłata zostanie odjęta od całkowitej kwoty zwracanego towaru.
  • zwrot towaru ze zwrotem środków na voucher - pełna kwota zwracanych towarów może zostać wymieniona na inny zakup.

Liczymy na dobre relacje handlowe i jesteśmy gotowi do współpracy. Zespół luxifer.pl

 

#zadzwon#