Reklamacje i zwroty

Zanim przystąpimy do zwrotu zakupionego towaru, chcielibyśmy podziękować za dokonane zakupy i okazane zaufanie.

Chcesz zwrócić towar lub zgłosić reklamację? To żaden problem! Wybierz odpowiednie żądanie i wykonaj poniższe kroki.

  • ZWROT TOWARU – dla odstąpienia od umowy sprzedaży w ustawowym terminie 14 dni - realizujemy od razu :-)
    Po upłynięciu 14 dni od dnia odebrania zamówienia prawo do zwrotu towaru wygasa. Zwroty zgłaszane po tym terminie nie będą przyjmowane. Nadal jednak przysługuje prawo do reklamacji towaru.
  • REKLAMACJA – dla towaru uszkodzonego lub niedziałającego, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego | Okres gwarancji podano na fakturze.

1) Wybierz ZWROT TOWARU lub REKLAMACJA
2) Wypełnij formularz elektroniczny
3) Przygotuj przesyłkę z załączoną fakturą
4) Nadaj reklamowany lub zwracany towar na następujący adres:

Packeta 94330810

Mostowa 4

43–400 Cieszyn

 

Nie zapomnij o poprawnym zapisaniu kodu nad adresem. Dzięki temu przesyłka trafi prosto do nas.

 

Dziękujemy za stosowanie się do naszych instrukcji. W ten sposób wspólnie oszczędzamy czas i przyspieszamy rozpatrywanie zgłoszeń.

Zespół luxifer.pl

 

Nie podlegają reklamacji w okresie gwarancyjnym wady towarów spowodowane przez:

  • Uszkodzenia mechaniczne i zużycie
  • Klęski żywiołowe
  • Użytkowanie niezgodne z instrukcją obsługi